content

Sisältö & some

content

sujuvaa sisältöä

Sisällön tuottaminen kotisivuille

Jokaisen sivuston perusta on ytimekäs, selkeä ja informatiivinen sisältö. Kotisivujesi sisältö kertoo siitä, kuka olet sekä kenelle ja mitä palveluja tai tuotteita tarjoat.

Sisällöntuotannolla on keskeinen rooli osana modernia markkinointia. Siksi hyvään sisällöntuotantoon kannattaa panostaa.

Aina sisällön tuottaminen itse ei kuitenkaan ole helppoa, jolloin kannattaa harkita ulkopuolista sisällöntuottajaa. Sisältö on suunniteltava huolellisesti ja saatava esille erityisesti yrityksen kohderyhmää kiinnostavalla tavalla. Sisältöä suunnitellessa kannattaa keskittyä julkaisemaan yksilöllistä, mieleenpainuvaa ja vaikuttavaa sisältöä.

Erotu joukosta

Palvelujen ja tuotteiden etsiminen aloitetaan lähes aina hakukoneista. Hyvin tuotetulla sisällöllä erotut kilpailijoistasi. Mitä laadukkaampaa ja yksilöllisempää sisältöä sivustoltasi löytyy, sitä merkittävämpää se on myös hakukoneille. Hyvä ja laadukas sisältö herättää luottamusta yleisössäsi ja poikii parhaiten liidejä.

  • Lisää yrityksen ja brändin tunnettuutta.
  • Auttaa luomaan uutta kysyntää.
  • Erottuva ja yksilöllinen sisältöjen suunnittelu ja toteuttaminen viestii yrityksen aktiivisuudesta ja panostamisesta.
  • Luo arvoa asiakkaalle ja kohderyhmälle.
Teksti branded content ja tussi

Meiltä saat

Tuotamme kotisivuillesi selkeitä ja mielenkiintoisia tekstisisältöjä. Ytimekkäät, luettavat ja kieliasultaan huolitellut tekstit kohottavat sivustosi arvokkuutta ja lisäävät sen käyttäjäystävällisyyttä.  

Ilman laadukasta ja säännöllisesti julkaistua uutta sisältöä sivusto ei ole kohderyhmälle oleellinen, eikä se välttämättä näy toivotulla tavalla hakutuloksissa.

  • Selkeitä, ytimekkäitä ja vaikuttavia sisältöjä.
  • Suunnitellut sisällöt yhteistyössä asiakkaan kanssa.
  • Hyvin toteutetut sisällöt tuottavat kävijöitä hakukoneista, linkityksistä ja sosiaalisesta mediasta.
social media

somemarkkinointi

Transparen taustalla kuva matkapuhelimesta, josta lähtee flare tyyppinen valo ylöspäin ja puhelimen yläpuolella leijuvat ikonit; twitter, tiktok, instagram, youtube,whatsapp,facebook,linkedin.

Siellä missä tapahtuu

Laadukas somesisältö on sekä kiinnostavaa että viihdyttävää. Se herättää tunteita ja vangitsee lukijan seuraamaan aktiivisesti yrityksen kanavia. Tämä vaatii aikaa, kokemusta, suunnittelua ja pitkäjänteistä työtä.

Sosiaalinen media tuo yrityksen sinne, missä asiakas on ja viettää aikaa. Yrityksen läsnäolo somessa antaa asiakkaalle mahdollisuuden tutustua yritykseen, inspiroitua sen arvoista ja ideologiasta ja kiinnostua palveluista ja tuottteista lähemmin.

Somemainonnan tehtävänä on olla aktiivista ja motivoida kohderyhmiä toimimaan. Vuorovaikutus sosiaalisen median kanavissa on tärkeää. Somessa yritys pääsee lähelle asiakasta. Sisältö on kommunikointia ja yhteydenpitoa kohdeyleisön kanssa. Sosiaalisessa mediassa sitoutuneet asiakkaat toimivat usein yrityksen suosittelijoina, joten somemarkkinointi on todella kannattavaa!

Tehokas somekampanja

Ulkoistamalla sosiaalisen median sisällöntuotannon sinun ei tarvitse huolehtia  postauksista, vaan voit jättää kirjoittamisen, muokkaamisen ja julkaisujen suunnittelun meidän hoidettavaksemme. Kartoitamme palvelujesi tai tuotteidesi vahvuudet ja yksityiskohdat luomme näistä päivittyvän ja koukuttavan kokonaisuuden kaikkiin kanaviisi.

Somemainonnan tehtävänä on olla aktiivista ja motivoida kohderyhmiä toimimaan. Suunnittelemme ja toteutamme somekampanjat ja ylläpidämme yrityksesi some-kanavien näkyvyyttä.

Sosiaalinen media sopii kaikkien yritysten markkinointikanavaksi. Somen sisällöntuotanto tarvitsee kuitenkin sisältöstrategian.

Strategiaan sisältyy mm.

  • Tavoitteen asettaminen
  • Kohderyhmän tunnistaminen (mistä kohdeyleisösi löytyy!)
  • Kohdistaminen esim. halutulle alueelle
  • Aikataulut
  • Seuranta ja analyysit
  • Asiakaslähtöinen toteutus

Some-kampanjoita on kohtuullisen helppo mitata.  Kanavien kampanjatyökaluissa on oma analytiikka tilien ja kampanjoiden tehokkuusesta. Myös kotisivuilla käytetään tilastoja kuvastamaan sivuston liikennettä, tehokkuutta ja konversioita. Kampanjoista voidaan tulostaa raportteja ja analysoida saavutettuja tuloksia.